Direktlänk till inlägg 27 november 2008

VAD GÖR JAG HÄR?

Av Synöve alias Syltan - 27 november 2008 23:47


På bloggen alltså!

Ögonen är alldeles ihoptorkade. Jag måste nog använda ett spett för att få ut linserna. (Nej, inte ätbara linser, så borta är jag inte. Ännu! Kontaktlinser. Så jag ser bättre utåt. Fast nu har dem mest motsatt effekt. Jag ser dubbelt och suddigt.  Det schkålar vi på, tamigf-n! Är det en massa flestavninggar så vet ni vafrör.)

Men det fantastiska med ihoptorkade ögon är att det är så lättåtgärdat.

Man tar helt enkelt ut linserna!

Men jag är så trött, så trött så jag orkar inte ens det.

Sitta och klinka på tangenterna; det ska jag minnsann ändå...

Pucko!

Jag har liksom redan suttit här i snart fyra timmar.

Vid datorn, alltså.  Och pulat och pulat och pulat. (Hoppas inga ev.norska läsare missförstår nu! Pula är något HELT annat på svenska, förstår ni.

Jag skulle ju liksom aldrig göra DET  vid datorn och allra helst inte i fyra timmar. Då skulle inte bara linserna vara ihoptorkade... höhöhö)

Dags att upprepa rubriken:

VAD GÖR JAG HÄR?

Inget vettigt har jag ännu skrivit. Det är bara; blalbllblaalblalba

Men jag ska iallafall säga så här:

Hundratjugofem (125) unika besökare under november!

Jag vet, jag vet, många har det antalet besökare varje halvtimme på sin blogg... 

 Men jag är nöjd!  Så det gäller att det inte dalar in december, men det kommer det att göra. Ni har väl julklappar att inhandla, slå in, laga mat osv. osv.

Och jag vet egentligen fortfarande inte om jag har tid med detta...

Men det är kul att få skriva lite då och då och då!

Jag kommer bergis redigera bort den här sidan, nästa gång jag loggar in!

Svammel kan vara pinsamt, så där lite i efterskott.

NU vaknade lilltjejen...

Godnatt!

 
 
Ingen bild

storasyster

28 november 2008 22:33

FORTSÄTT ATT SKRIV!! Du behöver ju inte skriva varje dag ju.. KUL att läsa!! *ASG*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Synöve alias Syltan - 1 mars 2012 14:32

  JAG HAR STARTAT EN NY BLOGG!   GÅ IN PÅ FÖLJANDE LÄNK ISTÄLLET, DET ÄR DET VÄRT - JAG LOVAR!   http://allaroundphotosbydufva.blogg.se     DEN SKA HANDLA MYCKER MER OM MITT FOTOGRAFERANDE OCH VISA NYA BILDER MER KONTINUERLIGT. BLAN...

Av Synöve alias Syltan - 30 november 2011 13:25

  Nä nu måste jag skriva av mig lite!! Varje år har en del av Dalarna en fototävling till Miljöalmanackan som delas ut gratis till alla hushåll i det området. Det är andra året jag skickar in 12 bilder (maxantal) och i år var temat "färgsprakan...

Av Synöve alias Syltan - 2 november 2011 10:52

Den bästa platsen att skryta på - sin egen blogg!   Två av mina bilder (tema höst) har blivit publicerade i Lokaltidningen Mitt i. En bild (tema skyltar) har blivit publicerad i tidningen Transportarbetaren. Två bilder kommer att finnas med i...

Av Synöve alias Syltan - 15 oktober 2011 17:41

Igår kväll vid 18-19 tiden så for jag iväg med bilen ut på landet (spenaten, tjottahejti, far far away, ja ni hajar). Tänkte jag skulle fota både vacker solnedgång och lite fullmåne (måne på dekis, den var full i onsdags). Gick väl ganska bra, fa...

Av Synöve alias Syltan - 13 oktober 2011 09:59

Idag har min röst lagt av, så jag behöver inte svara i telefon på jobbet. Vilket är mitt jobb annars, alltså. Idag får jag besvara mailen istället. Kan inte säga att de strömmar in just nu ... Så tråååkigt då!      Igår tittade vi hela fami...

Presentation


SYLTANS EGEN BLOGG HAR ÅTERUPPSTÅTT!

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards