Direktlänk till inlägg 31 juli 2009

SYLTANS SOLDAT

Av Synöve alias Syltan - 31 juli 2009 21:05


Ja men Herregud, det är ju den sista juli idag!

Jag har haft tre veckor ledigt och med andra ord så är det bara

fyra veckor kvar av min ledighet!

Jag som har så många tavlor att måla, hur ska jag hinna??


Mina fötter är slut som fötter ... jag har hjälpt min syrra med att flytta idag

och det börjar kännas i kroppens diverse delar och vrår.

Hon har flyttat till en härlig lägenhet i sann 50-talsanda!

Bara trä, ingen plast i inredningsdetaljerna. En charmig tvåa helt enkelt.

Lite nya tapeter bara, så blir det KANON!


Jag har även vinkat av min äldre son idag.

På måndag ska han in i lumpen, den rackarn.

Jag rakade av allt hår på hans skalle igår kväll, så nu kan han kasta sig ut i terrängen utan att grankottarna fastnar i barret.

Han visade mig hur facebook fungerar, som tack ..

Det var lite kul att spana in en del gamla bekantingar.

Han tyckte att även jag skulle ha min egen sida där.

Vi får välan se vad det blir med det ...


Nu ska jag försöka ha lite kvalitetstid med min man ...

men jag vet inte om han är så intresserad förstås ...

det är idrottsgala på TV!

 


 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

3 augusti 2009 12:43

Jag tror jag kommer förbjuda mina pojkar att bli soldater, när den dagen kommer. Jag menar, hur ska de klara sig utan mig?

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Syltan

3 augusti 2009 19:52

Jag förbjöd, men det sket han högaktningsfullt i, den rackarn! :-/

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Synöve alias Syltan - 1 mars 2012 14:32

  JAG HAR STARTAT EN NY BLOGG!   GÅ IN PÅ FÖLJANDE LÄNK ISTÄLLET, DET ÄR DET VÄRT - JAG LOVAR!   http://allaroundphotosbydufva.blogg.se     DEN SKA HANDLA MYCKER MER OM MITT FOTOGRAFERANDE OCH VISA NYA BILDER MER KONTINUERLIGT. BLAN...

Av Synöve alias Syltan - 30 november 2011 13:25

  Nä nu måste jag skriva av mig lite!! Varje år har en del av Dalarna en fototävling till Miljöalmanackan som delas ut gratis till alla hushåll i det området. Det är andra året jag skickar in 12 bilder (maxantal) och i år var temat "färgsprakan...

Av Synöve alias Syltan - 2 november 2011 10:52

Den bästa platsen att skryta på - sin egen blogg!   Två av mina bilder (tema höst) har blivit publicerade i Lokaltidningen Mitt i. En bild (tema skyltar) har blivit publicerad i tidningen Transportarbetaren. Två bilder kommer att finnas med i...

Av Synöve alias Syltan - 15 oktober 2011 17:41

Igår kväll vid 18-19 tiden så for jag iväg med bilen ut på landet (spenaten, tjottahejti, far far away, ja ni hajar). Tänkte jag skulle fota både vacker solnedgång och lite fullmåne (måne på dekis, den var full i onsdags). Gick väl ganska bra, fa...

Av Synöve alias Syltan - 13 oktober 2011 09:59

Idag har min röst lagt av, så jag behöver inte svara i telefon på jobbet. Vilket är mitt jobb annars, alltså. Idag får jag besvara mailen istället. Kan inte säga att de strömmar in just nu ... Så tråååkigt då!      Igår tittade vi hela fami...

Presentation


SYLTANS EGEN BLOGG HAR ÅTERUPPSTÅTT!

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards